Dag 8 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

06 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Vandaag heerlijk (uitge)slapen. schrok eerst wakker van de wekker van richelle maar daarna weer inslaap gevallen tot 7:15.
7:30 uit bed gegaan en klaar gemaakt voor stage.
Ik had best wel trek dus dacht laat ik ontbijten.
Banaan met yoghurt en suiker.
om 9:00 was ik op stage.
De groep was nu best wel groot.
De middag lunch werd nu ook in 2 groepen gedaan.
maar na de lunch gaan veel kinderen weer naar huis.
Ook gingen een aantal begeleiders met een aantal kinderen naar de bibliotheek.
En de kinderen die er nog waren die hadden het druk met een kartonnen doos en de nieuwe puzzels.
Wel moest ik vandaag even lachen.
Een meisje van 2/3 jaar begin te huilen en een begeleidster ging op de grond zitten en vroeg wat er aan de had was. Ze zag mij er achter staan en liep zo om haar heen en moest ik haar optillen haha.
Vanavond even met de meiden naar de pub geweest maar we zaten daar maar met z'n 4e dus gingen we naar de winkel. De meiden daar drank gehaald en thuis maar gaan kaarten. Zat ik dan met me water haha Aangezien me maag het alcohol niet kan verdragen.
En nu is het tijd om te gaan slapen ben kapot! Morgen lekker vrij!
Ik kan nu al lekker zeggen WEEKENDDD!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 5989

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: