Dag 7: Stage dag 3 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 7: Stage dag 3 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 7: Stage dag 3

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

05 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Vandaag begon me dag al beter als de dagen hiervoor.
Ik werd om 6:30 wakker dus de dag begon al iets beter.
Om 7:30 ben ik uit bed gestapt en me klaar gemaakt voor stage.
Hoe beroerd ik de laatste dagen ook ben.
om 8:20 ben ik naar de bus gegaan en om 9:00 was ik op me stage.
Vandaag begon het zelfde als de andere dagen.
Goodmorning, how are you?
Goodmorning, good. lachen en doorlopen.
Spullen in het kantoortje gezet en in de activity room op de grond gaan zitten. Vandaag waren er weer veel nieuwe gezichten.
Kinderen en begeleiders.
Wat ik wel heel raar vind is dat er 22 kinderen zijn en 10 begeleiders. Voel me soms echt overbodig..
om 11:15 had ik pauze. Wat ik eigenlijk ook een hele rare tijd vind om te lunchen. Naja eigenlijk brunchen want ontbijt gaat er niet echt in.. Wat ik me zelf wel echt moet gaan aanleren want eet echt super weinig sinds ik hier ben..
Om 11:45 zat me pauze er weer op.
De begeleiders die er rond lopen zeggen eigenlijk niet zoveel tegen je.
Om 12:00 kwam de KOK (Ja hij is heel groot en rond!) het eten brengen en ging er weer met een inimini stoeltje tussen zitten. Dit keer aten de kinderen wel netjes het vloog te minste niet in het rond.
Tijdens het eten kwam er nog een begeleidster want sommige ga na het eten naar huis.
Ze kwam naar me toe en vroeg wie ik was. Dat verbaasde me want ze was de eerste die dat deed. Deze iets oudere vrouw vond ik nu al aardig!
Later kwam ze in de activity room bij me zitten en vroeg waar ik vandaag kwam. Met mijn gebrekkige engels zei ik Alkmaar dacht doe makkelijk anders moet ik uitleggen waar slootdorp ligt en daar begin ik niet aan!! :P
Ze wist niet waar Alkmaar was dus ik zei Do you know Amsterdam?? Amsterdam wist ze wel te vinden en met gebaren met me vingers wist ik duidelijk te maken dat Alkmaar daar niet ver van af ligt. Het viel haar gelijk op dat me engels niet heel goed is. En begon over een jongen die een paar jaar terug daar stage kwam lopen. Toen hij kwam sprak hij moeilijk engels en toen hij wegging na 10 weken sprak hij het bijna vloeiend. Dus ik hoefde me niet zo druk te maken ik kom er wel zei ze. Want viel haar waarschijnlijk ook op dat ik zenuwachtig werd van het gesprek haha.
Smiddags waren er nog maar weinig kinderen (12a14) en door de regen konden we niet buiten spelen.
Binnen alles opgeruimd en filmpje aangezet maar meer als de helft keek 10 seconden en was er weer vandoor. Alle tafels verschoven en toen met soort parachute met van die lussen en verschillende kleuren een spel gedaan. Bal er op en dan maar wapperen. Wat hebben we gelachen. Op gegeven moment gingen we staan en moesten er 2 kinderen switchen van plaats maar ze vonden het veelste leuk om er onder te gaan staan. Toen stonden we met zo'n 3 het parachute te wapperen want alle kinderen stonden er onder en alle haren werden statisch. haha
Later de parachute opgevouwen en een mat neer gelegd en mochten alle kinderen om beurten hun dans moves laten zien. Wat op gegeven moment wel fout ging. Kinderen werden druk en er gingen er 2 onderuit en 2 stootten hun hoofd vet hard. Dus die zaten met ijs om hun hoofd.
om 15:50 ben ik me jas aan gaan trekken en naar de bus gaan lopen.
om 16:02 zat ik gezellig met de meiden (richelle en boya) in de bus.
Na het eten nog heel wat gesprekken met me kamer/klasgenoot (richelle) gevoerd te hebben, serieuze maar ook hele grappige gesprekken. Al een week bij elkaar op de kamer maar zoveel lol. Dit had ik niet verwacht hahaha. Zo lekker slapen en dan morgen nog stage en dan lekker 3 dagen weekend. Eens zien wat we gaan doen. Ben benieuwd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 5996

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: