Dag 26: Wekkertje vroeg! LONDEN!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 26: Wekkertje vroeg! LONDEN!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 26: Wekkertje vroeg! LONDEN!!

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

24 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Goedemorgen!! PFff
Ik wist dat de wekker vroeg ging. Maar als hij dan uiteindelijk gaat is het wel heel vroeg.. Om 4:15 ging de wekker.
Maar wel voor een goed doel!
Vandaag gaan we naar londen!
om 5:00 staat de taxi klaar.
Dus brood smeren, drinken pakken.
Tassen stonden gelukkig al klaar.
om half 6 waren we bij meadowhall.
We moest nog een uur wachten op de bus. En ik was echt ontzettend moe...
Kon met moeite me ogen open houden..
om half 7 was eindelijk de bus er. Een plekje zoeken maar de bus was al behoorlijk vol dus zaten we gesplits.
Ik zat samen met richelle boven in de bus helemaal achterin.
Daar hebben we veel gelachen maar ook veel geslapen haha.
4,5 uur in de bus is ook best wel heel lang!!
Me kont deed er pijn van haha
In londen aangekomen hebben we een metro dagkaart gehaald en zijn we gaan zoeken naar onze hostel.
Bij de hostel aangekomen moesten we nog een uur wachten om te kunnen inchecken dus zijn we maar ergens gaan eten.
Toen terug gegaan naar de hostel. Ingecheckt en spullen naar de kamer gebracht. We lachen op een zes-persoonskamer en er lagen al spullen van anderen.. hier waren we niet op ingesteld dus was een kleine tegenvaller. Ook waren de bedden niet heel stevig en was het er best wel vies.. het rook er ook muf. Maar we dachten allemaal van het is maar voor 1 nacht en het koste maar 6 pond per persoon..
Na onze spullen te hebben gedumpt zijn we met de metro londen ingegaan.
Heerlijk rond gekeken.
De big ben gezien, Londen eye, etc etc.
Ook even in wat winkels gekeken. Nieuwe schoenen gehaald.
Savonds in een restaurantje gaan eten. En toen londen in het donker gezien.
Ziet er dan ook heel mooi uit maar is dan wel heel druk!
En het is er allemaal heel erg duur!!

Om 21:30 waren we ongeveer terug in de hostel.
Me voeten deden echt pijn van al dat lopen. en ik moest nog 1 dag!
We hebben geprobeerd te slapen maar dat ging niet echt makkelijk op een bed waar je heen en weer schud als de persoon boven zich omdraait.. Dat er vreemde bij je op de kamer slapen en ook nog eens een heel bos omzaagt met haar gesnurk =/
De nacht duurde ook erg lang..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1073
Totaal aantal bezoekers 5984

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: