Dag 21: Eerste leuke stage dag - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 21: Eerste leuke stage dag - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 21: Eerste leuke stage dag

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

19 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Goedemorgen,
Moet zeggen best lekker geslapen!
Klaar maken voor stage.
We gaan er vandaag weer tegenaan!

Aangekomen op me stage ben ik gaan opletten welke gebaren ze gebruiken naar de kinderen. We hebben ook regelmatig een meisje met down syndroom op de groep. En bij de baby's beginnen ze al met de gebaren omdat de kinderen dan dingen kunnen aangeven zonder dat ze kunnen praten en wij ze toch begrijpen. En ik vind de gebaren toch wel interessant.

De dochter van de hogere hand was er vandaag ook.
Zij betrok mij bij de kinderen hun speelactiviteiten waardoor mijn dag er al leuker uitzag als de dagen hiervoor.
De kinderen begonnen veel meer naar mij toe te trekken.
Ik heb hier echt van genoten!
En was ook zo 16:00 en tijd om naar de bus te gaan.

Savonds niet veel gedaan
Beetje muziek luisteren en maar optijd slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 5985

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: