Dag 14: Bezig bijtje - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 14: Bezig bijtje - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 14: Bezig bijtje

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

12 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Best wel onrustig geslapen vannacht. Maar we zijn uit bed gekomen.
In Nederland had ik het nooit dat ik geen zin had in me stage. Sprong dan altijd uit me bed en me dag was zo om! Dat half jaartje helaas ook..
Klaar gemaakt voor stage.. met moeite..
Vandaag was het weer druk om de weg. Maar toch op tijd op stage.
Dat jongetjes was gisteren gevallen was en een gat in zijn hoofd had was vandaag gewoon weer op het kinderdagverblijf.
Wel zei hij vaak I’m tired. I want to sleep. Maar bleef wel wakker. Was wel rustiger als normaal waardoor we hem extra in de gaten hielden.
De groep was vandaag groot dus het eten werd in 2 groepen gedaan.
Wel krijg ik het gevoel dat ik al meer mag doen.
Ook werd me vandaag uitgelegd wat ik moet doen als er een kindje blijft huilen als de ouders weg zijn. Laten zien en zeggen dat wij er allemaal zijn om haar of hem te beschermen en dat hij of zij kan spelen haar of zijn vrienden.
Ook werd me in me pauze gevraagd wat ik van de stage vond.
Ik zei dat ik het wel leuk vond maar wel lastig.
Dat begreep ze wel. Ander land, andere taal, andere regels.
(Ja alles is anders en sommige dingen begrijp ik echt niet!)
Ook zei ze van als je een activiteit wil doen moet je het even overleggen met iemand van de staff en dan krijg je er tijd voor om het voor te bereiden en dan kan je het uitvoeren.
Niet dat ik verplichte opdrachten moet maken. Maar als ik iets in me hoofd krijg kan ik het dus doen.
Wel mis ik me structuur op me stage. Hier hebben ze geen vaste dagindeling. Ze doen wat ze willen.
De kinderen maar de staff ook..
Vandaag kregen de kinderen spaanse les. Heb ik niet veel van meegekregen want ik was buiten (tussen de buien door) met een aantal kinderen.
Om 15:55 ben ik naar de bus gegaan.
Richelle een whatsapp gegeven dat ik er opgegeven moment bijna was zodat ze naar buiten kon komen zijn we boodschappen gaan doen.
Weer heerlijk wezen koken en bakken! Richelle wat dingen laten snijden. Die had ruzie met een appel die ze niet doormidden kreeg hahaha. Moet zeggen hij was ook behoorlijk hard!.
Vandaag aten we ijsberg sla (zelf samen voegen met spullen die in bakjes op tafel staan), Kip uit braadzak en oven frietjes.
Klaar met eten even heerlijk gedoucht! En toen de was uit de droger gehaald en alles opgevouwen.
En nu tijd om naar bed te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 5981

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: