Dag 25: Behoorlijk brak.. - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 25: Behoorlijk brak.. - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 25: Behoorlijk brak..

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

23 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Goedemorgen! Blegh..
Half 5 lag ik pas in bed en om half 7 alweer klaar wakker.
Was behoorlijk misselijk.. Nog een tijdje blijven draaien maar dat werd er niet beter op. Dus op naar de wc..
Daar even lekker overgegeven. Dat luchtte op!
Maar nog wel met de gedachten van gisteren in me hoofd.
Wat een geweldige avond heb ik gehad. Wat heb ik genoten en gelachen met de meiden!
En tja dat misselijkheid gaat wel weer weg. haha
Ik ben weer lekker me bed ingedoken en heb daar spelletjes gedaan op me mobiel. en weer een uurtje geslapen.
Toen had ik best wel honger en heb ik samen met richelle en kruidenboter stokbrood in de over gedaan. Daar hadden we z'n trek in!
Ben de bedden gaan afhalen, De wasmachine aangezet. Want als ik zou gaan zitten zou ik inkakken.

Daarna zijn we ons klaar gaan maken en hebben we een duik genomen in het zwembad. Daar knap je ook van op!
Ik hou van zwemmen. Heerlijk om even pijnloos te zijn!
Dat moet ik echt vaker gaan doen. Vind me enkel heerlijk!

Weer op de kamer aangekomen heerlijk gedoucht, Eten klaas gemaakt en om 20:30 gaan slapen! Ik was KAPOT!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 5971

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: