Dag 2 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

31 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Vandaag was ik vroeg wakker samen met richelle. (6:15)
Om 7:00 ben ik maar gaan douchen en daarna maar spelletjes gedaan op de tablet. om 9:30 gingen we ontbijten en de andere meiden hun klaar maken.
Toen iedereen klaar was hebben we de bus gepakt.
Na 20 minuten in de bus te hebben gezeten en 2 minuten lopen waren we bij mijn stage aangekomen. Rondleiding gehad. En maandag beginnen!
Normale stage dag is van 9:00 tot 16:00, maar kan ook om 8:00 tot 15:00 of van 10:00 tot 17:00 zodat ik zie hoe de kinderen binnen komen en hoe ze naar huis gaan.
Nadat we klaar waren op me stage hebben we de bus terug gepakt. Richelle was naar huis gegaan en wij gingen nog even bij het sport centrum kijken. Die zit precies naast ons. 3 meiden hebben een sport abonnement.
Ik niet haha. Als ik 2 a 3 keer ga zwemmen als ik hier ben is het veel.
In Nederland doe ik tenslotte ook niet (veel) aan sport. Wat ik uiteraard wel wat meer wil gaan doen zodra ik terug ben. Maar we dwalen af van het verhaal..
Toen we thuis waren hebben we wat gegeten en zijn we met de bus die er z'n 45 minuten over deed naar Richelle, Boya en Natascha hun stage wezen kijken. Ook een erg leuke plek. een Internationale school. Zit echt kinderen van over de hele wereld. En na hun stage te hebben bekeken zijn we lopend naar de stage van Baukelien gegaan. Alle stage plekken zijn anders. De stage plek van Glenda konden we niet zien omdat haar begeleidster ziek was en de vervangster er ook niet was. Dus na de stageplek van Baukelien te hebben bekeken zijn we boodschappen gaan doen. Onderweg naar huis begon ik me niet zo lekker te voelen. Eenmaal thuis ben ik op me bed gaan liggen. Baukelien en Glenda hebben wraps gemaakt en daar heb ik later wat van gegeten. Toen ben ik lekker op bed gaan liggen en had ik de grootste lol met Richelle. We gingen op tijd slapen want we waren al vroeg op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 5975

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: