Hoe ik er nu voorsta - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Hoe ik er nu voorsta - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Hoe ik er nu voorsta

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

20 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Soms heb ik wel eens momenten dat ik terug verlang naar huis.
Zoals nu.. Even me maatje een knuffel geven en een uitlaat rondje.
Even heerlijk stoeien.
Me neefjes te grazen nemen. De heerlijke muffins en cakes van me broer.
Het ouwehoeren met me schoonzus en knuffelen met me bunny's.
De regelmaat en structuur van de dagelijkse dingen.

Maar ik heb ook veel geleerd.
Ik heb me dingen moeten loslaten. Want ik heb nu toch niks in de hand wat ik behoorlijk moeilijk heb gevonden in het begin omdat me maatje bij de dierenarts belande..
En vast houden zorgt alleen maar voor stress en verdriet.
Ook ben ik anders tegen dingen aan gaan kijken.
Wat wil ik nou precies als ik terug ben in Nederland?
Aangezien dan het 'normale' leven weer gaat beginnen.
Ik wil dan sowieso meer gaan bewegen. Heb van de zomer een nieuwe fiets gekocht maar het nieuwe laagje zit er volgens mij nog op haha.
Rakker moet ook meer bewegen dus doen we dat mooi samen.
Steppen en fietsen en mooie weer komt er dan toch weer aan.
Misschien kijken voor een sport die ik kan doen met me enkel. En me laten keuren bij het CBR en dan rijlessen nemen. Inschrijven bij wooncompagnie omdat ik toch wel aan die kant wil blijven. Sinds ik daar woon is er zoveel veranderd in positieve zin! En daar ga ik alleen maar verder aan werken!!
Verder wil ik me nog meer storten op me opleiding!
leren leren leren! Diploma's halen =D
Dat studeren bevalt me wel. Ben voorlopig toch nog niet klaar haha

Wel even genoeg voor nu!
Welterusten xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 5912

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: