Dag 22: Te positief - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 22: Te positief - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 22: Te positief

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

20 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Heerlijk geslapen.
Me kamergenoot wakker gemaakt vanmorgen omdat ik in me slaap aan het lachen was. hihi
Ik had alleen geen zin om me bed uit te komen waardoor ik me behoorlijk moest haasten vanmorgen.
Beetje laat en een bus later toch op tijd op me stage aangekomen.
Ik had er op zich wel zin in. Gisteren was best leuk dus was positief ingesteld geen gegaan. Maar dat had ik beter niet kunnen doen.
Deze dag was verschrikkelijk.. Ik voelde me niet 100% fit.
De begeleidsters die me weer links lieten liggen.
Het slechte weer.
Kinderen die steeds aan het huilen waren.
en 22 stuiterballen die overal en nergens heen gingen. Bleef alle troep opruimen. en 1 kindje bleef kinderen krabben en onder spugen..
En ze doen gewoon niks..
Het duurde lang voordat het 16:00 was.
Maar na een eeuwigheid wachten kon ik eindelijk naar huis.

Thuis lag een grote envelop op me te wachten.
Een valentijnskaart die maar 6 dagen te laat was.
Beter te laat dan helemaal niks haha
Toen ik hem opendeed snapte ik hem eerst niet maar na te hebben geskypt met me ma zag ik het.
Een poot afdruk van me trouwe viervoeter!
Deze kaart ga ik zeker naast me bed ophangen! ♥

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 5967

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: