Dag 12 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

10 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Nadat ik de vorige avond vroeg naar bed was gegaan omdat ik kapot was ben ik toch moe opgestaan.
maar we gaan er vandaag voor!
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Vandaag op stage mocht ik om half 4 een keer wat anders doen.
was helemaal verbaast dat ze het aan me vroegen.
of ik in de wet room 3 tafels met 15 stoeltjes wou klaar zetten voor de tea time.
om 15:50 heb ik me jas en tas gepakt en ben ik naar de bus gegaan.
Thuis aangekomen samen met richelle koken.
Het is onze week.
Richelle vind koken vreselijk en ik vind het best wel leuk dus ik doe meer. Wat ik overigens helemaal niet erg vind haha
We hadden hutspot met spekkies en een hamburger mmmm!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 5959

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: