Dag 11: Luie zondag! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 11: Luie zondag! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 11: Luie zondag!

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

09 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Hele nacht slecht geslapen.
om half 5 kregen we een berichtje dat ze toch moest blijven in het ziekenhuis.
Nu is ze gelukkig weer thuis.
Ze konden niks vinden en denken dat het door haar migraine komt.
Rustig aan doen.
Verder hebben wij vandaag niks gepland.
We zijn allemaal best wel moe.
Straks even boodschappen doen en dan zien we wel verder!
Dus vandaag niks speciaals!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 5921

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: