Dag 10: Slaapkop! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 10: Slaapkop! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 10: Slaapkop!

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

08 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Ow Wat heb ik heerlijk geslapen op dit matras zeg!
Ik werd pas om 11:15 wakker en in 1 stuk doorgeslapen!
Ik had het gewoon echt even nodig!
Vandaag hadden we niet zoveel gepland.
We hadden een verjaardag en 'Smiddags even samen met Richelle naar Rotherham centrum geweest. Gekeken wat daar allemaal zat.
Toen we thuis waren gezellig geklets en veel lol gehad.
en rond half 6 naar de pizzaria gelopen.
We zouden met de meiden gaan eten maar die waren weg en kregen we geen contact mee. We hadden zo'n honger dat we maar pizza zijn gaan halen omdat we niet wisten hoelaat ze thuis waren.
Dus gaan we morgen gezellig met elkaar eten.
De meiden gingen zich klaar maken om te stappen in sheffield.
Richelle en ik gingen niet mee we hadden bijde last van onze knieën en ik ook van me enkel dus een avondje rust.
De avond liep alleen helaas even wat anders.
1 van de meiden kreeg rare gevoelens in haar gezicht en dus de ambulance gebeld. Ze is samen met een ander naar het ziekenhuis gegaan om zich daar verder te laten onderzoeken. Wij wachten allemaal in spanning af.
Ondertussen met Richelle all you need is love terug gekeken.
telefoons hun geluid aan en toch proberen te slapen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 5966

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: