Dag 9: Wat een dag! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 9: Wat een dag! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 9: Wat een dag!

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

08 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Wat een dag! HA HA HA HA!
Vanmorgen eerst lekker ''uitgeslapen'' 8:30
toen tot 12:00 lekker in bed gelegen goede tijden slechte tijden terug gekeken vanaf maandag en spelletjes gedaan.
Toen samen met Richelle tosti gegeten en ons klaar gemaakt voor een dagje meadowhall.
na 1,5 uur reizen naar meadowhall even lekker geshopt.
Bij de primark een nieuwe broek gehaald en een cadeautje gehaald voor me toekomstige neefje of nichtje. Want ik zag het en dacht dat wil ik! Ga natuurlijk niet verklappen wat het is anders weet me broer en schoonzus al wat het is en die mogen nog lekker een aantal maanden in nieuwsgierigheid zitten :P.
Ook erg veel gelachen.
Toen we terug waren spullen thuis gezet en doorgelopen naar het afhaal restaurant en daar heerlijke donor meat, chips and graded cheese gehaald. Dat was toch echt even SMULLEN!!!
Daarna nog even geskyped
rond 21:30 heb ik me klaar gemaakt en zijn we rond 22:00 naar de pub gegaan. Eerst even keken of er nu wel mensen waren aangezien we gisteren maar met z'n 4e. Maar er waren gelukkig al wat mensen. Niet veel maar er hing een gezellige sfeer! De dames begonnen gelijk met shotjes en ik zat heerlijk aan de sinas. Naja het moest sinas zijn. Sinaasappelsap gemengt met iets waar prik in zat. Het was best te drinken. Wel krijg je behoorlijk grote glazen.
Natascha gooide later zo'n pul bier om over de tafel. En er zit best veel in!
Ook ik deed op gegeven moment mee met de shotjes. Ze gingen er best makkelijk in!
Wat een lol en schik hadden we.
Ook werd ik nog in me neus ''gebeten'' door een puppy. Hij was zo schattig! He wanna eat me :O hahaha
00:00 naar huis was de pub ging dicht.
Thuis nog even nagenieten van de lol die we hadden.
Baukelien gefeliciteerd met haar verjaardag.
En toen naar de kamer van Boya en Natascha gegaan en tot de ontdekking gekomen dat de matrassen op het stapelbed veel lekkerder lagen als die op ons bed. De veren prikte in onze billen en rug..
Dus nog ''even'' Bij de matrassen omgewisseld. Wat en L-O-L hadden we zeg. Plaste bijna in me broek van het lachen.Het is ook heel normaal om snachts om half 1 je matrassen te verwisselen haha. Nu een einde aan dit verslag maken en dan lekker slapen. Foto's van de matras wissel volgen nog! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 5962

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: