Dag 24: Niks plannen de meeste fun! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 24: Niks plannen de meeste fun! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 24: Niks plannen de meeste fun!

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

22 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Heerlijk uitgeslapen samen met richelle.
We hadden vandaag eigenlijk niks gepland.
We zijn samen naar Doncaster geweest.
Daar even over de markt gelopen en in het winkelcentrum geneust.
Toen de bus weer terug gepakt.
Thuis samen met de meiden wat afgehaald bij Maltby express.
Optijd gedouched en klaar gemaakt want we gingen met z'n 3e naar de pub.
Wat hadden boya, richelle en ik een lol!
Een meisje achter de bar vroeg aan boya of we mee uitgingen in rotherham.
Dat wouden we wel en hebben de andere meiden ook meegevraagd.
Dat meisje had een taxi gebeld en om 00:15 zijn we met z'n 8e naar rotherham gegaan. Daar zijn we naar een discotheek gegaan.
De meiden lopen daar half naakt en zonder jas over straat en ik had het ijskoud! De muziek staat er ook extreem hard want je kan elkaar niet eens verstaan als ze naast je oor schreeuwen.. Eind van de avond had ik een piep in me oren. De drank was best wel goedkoop. Voor 5 pond had je 2 drankjes. Nederland is met uitgaan duurder!
om half 5 lag ik eindelijk in me bed en ben ik gaan slapen.