Dag 17: Heerlijk dagje! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 17: Heerlijk dagje! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 17: Heerlijk dagje!

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

16 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Heerlijk uitgeslapen en met volle moed er weer tegen aan.
ontbeten met richelle.
En toen klaar gemaakt om met de meiden op pad te gaan.
Eerst met de bus naar rotherham centrum om daar de bus naar meadowhall te pakken. Op meadowhall aangekomen hebben we daar de tram gepakt.
na bijna 2 uur reizen eindelijk aangekomen op het plaatsje waar we moesten zijn. En toen was het nog zoeken naar de mitgetgolf!
Bij de mitgetgolf gereserveerd en toen zijn we wat gaan eten.
Heerlijke fully load nachos chilly chicken! mmmm
en toen zijn we weer terug gegaan naar de midgetgolf. Wat hebben we een lol gehad met z'n alle!
Op de terug weg naar het tram station nog even een starbuck ijskoffie gehaald met natascha
Op de terug weg naar huis ook zo gelachen.
Thuis nog gezellig potje yatzee gespeeld. Ik hou van dat spel! Brengt zoveel herinneringen boven.

En nu tijd om te slapen. Morgen weer een dag! nog 55 dagen en dan ben ik weer thuis. De tijd hier gaat best snel! we zitten al op dag 17!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 5909

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: