dag 16: Rustig dagje - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu dag 16: Rustig dagje - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

dag 16: Rustig dagje

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

14 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Vandaag heerlijk uitgeslapen.
half 12 uit bed gestapt om even wat te eten.
Douche, aankleden en wachten tot de schoonmaakster er was.
Met de schoonmaakster gesprek gehad over ons uitje naar london.
De schoonmaakster had ons wat tips gegeven en wij zijn verder gaan kijken op het internet. Dag trips, overnachtingen? Etc.
Dus veel informatie opgezocht samen met richelle en natascha.
Savonds met boya overlegd wat we gaan doen.
Doen we een dag tripje of gaan we voor een overnachting?
Daarna nog gezellig met de meiden naar de pub geweest!
Daar heerlijk een drankje gedaan.
om 00:15 thuis en toen lekker naar bed gegaan.
Nog gezellig na gekletst met me o zo gezellige kamer/klasgenoot richelle! =D

en nu slaaplekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 5915

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: