Dag 13: Weer een dag voorbij! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 13: Weer een dag voorbij! - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 13: Weer een dag voorbij!

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

11 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Ik kwam moeilijk uit me bed vandaag.
Vannacht behoorlijke heftig stekende buikpijn gehad maar toch naar stage.
Het regende en bleef maar regenen.. Voor het weer had ik ook niet naar Engeland gehoeven haha.
Onderweg naar stage was het behoorlijk druk op de weg.
Eindelijk aangekomen begon het te sneeuwen..
De kinderen waren door het dolle heen. IT’S SNOWING!! LOOK IT’S SNOWING!!!
Het was natte sneeuw. Zodra het blijft liggen moet ik direct met de bus terug naar het verblijf want dan stopt het openbaar vervoer er mee.
Op me stage tijdens het eten was er een jongetje van zijn stoel gevallen.
De stagiaire die bij hem zat raakte gelijk in paniek want hij had een gaat in zijn hoofd.
Gaan ze eerst rustig handschoenen pakken om daarna een doek op zijn hoofd te doen en een ijspack..
Toen hij op de stoel zat viel hij bijna weg wat ik wel wat eng vond omdat iedereen zo paniekerig was en ik niks mocht en kon doen.
Om 15:30 even in de wetroom tafels en stoelen neergezet voor de teatime
Om 15:50 ben ik naar de bus gegaan ik dacht echt van OOHH WAT EEN RUST! De kinderen waren zo druk..
Thuis aangekomen nog even snel met richelle naar de winkel.
Richelle had al wat groente gesneden. Ik heb nog wat groente gesneden en verder gegaan met het eten. Richelle vind koken echt niet leuk! En ik eigenlijk best wel. Had ik ook niet verwacht.
We hadden heerlijke lasagne gegeten!
Na het eten de bedden afgehaald en opgemaakt. Was opgehangen en om 19:00 naar een Vrouwen bijeenkomst van de kerk. Er kwam een ‘’speciaal’’ persoon praten ben haar naam nu al vergeten haha. De muziek die er werd gespeeld door het bandje klonk wel goed. De mensen in de zaal reageerde er allemaal anders op. De ene danste, de andere stond alleen met haar handen in de lucht en weer een ander stond met haar ogen dicht.
Toen we weer terug in de kamer waren heb ik nog even geskypet en ben ik daarna gaan slapen aangezien ik best wel moe was door de slechte nacht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 5920

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: