Dag 6: Stage dag 2 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 6: Stage dag 2 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 6: Stage dag 2

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

04 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Vandaag was ik uiteraard weer om 6:00 wakker en bleef lekker liggen tot me wekker ging om 7:30.
Klaar gemaakt om naar stage te gaan.
Iedere dag is een nieuw avontuur die ik bewandel.
Ik blijf er bij dat dit niet doelgroep is waar ik mee wil werken.
Maar probeer me zelf er wel voor open te zetten omdat het anders 10 hele lange weken gaan worden. En de kinderen kunnen er tenslotte ook niks aan doen.
Op me stage is er een jongetje van 4/5jaar die het heerlijk vind om aan haren te zitten. En dat was vandaag te merken. Tijdens Het zitten op de grond, wat op me stage heel normaal is want je doet eigenlijk niks anders. Ging dat jongetje op me schoot zitten. Duim in zijn mond en begon aan mijn staart te frommelen. Uit eindelijk ging hij achter me staan en haalde heel stiekem me staart eruit en verstopte me elastiek onder een aantal kussens. Hij kwam niet meer bij van het lachen en dat gebeurde een aantal keer vandaag. Ook heb ik lekker gebouwd met een ander jongetje en er viel bijna een meisje bij mij inslaap op schoot. (JA IK WEET HET BEN SLAAPVERWEKKEND :P)
om 16:00 ben ik lekker naar de bus gegaan. Eenmaal thuis plofte ik gelijk op me bed neer en dacht wat een rust. Daar moet je tenslotte van genieten. Na het eten de afwas gedaan samen met richelle naar de slaapkamer gegaan en daar tot op dit moment nog erg veel lol. De kamer voor een malteser die onder het bed gerold was maar we niet meer konden vinden. Het is dat ik geen panty aan heb anders had ik in me panty gepist van het lachen hahaha
Zo denk nog even een filmpje kijken en dan slapen.
Fingers Crossed dat ik mag slapen tot minimaal 7:00!