Dag 5: De eerste stage dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 5: De eerste stage dag - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 5: De eerste stage dag

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

03 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

om 7:00 stond me wekker maar ik was natuurlijk weer veel ste vroeg wakker(5:45)
Dus ben ik maar uitzending gemist gaan kijken en spelletjes gaan doen op de tablet.
om 7:30 ben ik uit bed gegaan om me klaar te maken voor me eerste stage dag. Ondanks ik misselijk was had ik er wel zin in.
om 8:17 ben ik naar de bus gegaan aangezien die recht voor ons pand staat hoef ik niet vroeg weg.
Na 25 minuten in de bus en 2 minuten lopen was ik aangekomen bij me stage.
Kreeg weer een rondleiding en daarna lieten ze je staan. Dus kijk maar wat je gaat doen!
Ik ben maar gaan kijken en op de grond gaan zitten aangezien ze dat hier allemaal doen. Gelijk klommen er een paar kinderen op schoot en gingen we samen puzzelen. Heb denk wel meer als 10x de zelfde puzzel gemaakt. Aangezien de kinderen geen 3 seconde met iets kunnen spelen..
Ik zit nu bij de doelgroep 3 maanden tot en met 4 jaar.
Het is niet de doelgroep waar me hart ligt..
Tijdens het middag eten vliegt al het eten door de lucht heen..
16:00 ben ik richting de bus gegaan.
de vrouw die me uitliet zei je deed het wel goed en het duurt wel even voor je, je draai hebt gevonden. Dus ik hoop dat ik me draai kan vinden.. Anders worden het 10 lange weken..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 5910

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: