Dag 3 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

01 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Weer was ik vandaag vroeg wakker.
Wel een uurtje later als de dag ervoor.
Nu was ik om 7:15 wakker.
Dat tijdsverschil merk ik wel ook al is het maar een uurtje.
Samen met Richelle rond 9:00 ontbeten en toen ons klaar gemaakt.
We zijn met z'n alle naar Meadowhall gegaan.
Meadowhall is een groot winkelcentrum met ongeveer 281 winkels.
Onderweg naar Meadowhall moesten we bij Rotherham centrum uitstappen. Daar hebben we van Frank een kleine rondleiding gehad en hebben we de bus naar Meadowhall genomen.
In Meadowhall gingen de groepen uiteen.
We hadden afgesproken om, om 16:30 op afgesproken plek terug te staan.
Wij (Richelle, Natascha en ik) hadden het naar verloop van tijd wel gezien. Ijsje gehaald en op een bankje gaan zitten mensen kijken.
In Engeland stikt het van de jonge/tiener moeders en ze lopen er vrij bloot bij. Wij passen er totaal niet tussen met onze kleding haha.
Om 15:30 zijn we terug gegaan naar de afgesproken plek en hebben daar nog een uurtje gezeten. Toen moesten we zelf uitzoeken welke bus we terug moesten pakken. Weer overstappen op Rotherham centrum.
Thuis aangekomen ben ik gelijk gaan liggen want voelde me weer niet lekker. Me maag is erg van streek. Het eten is hier best wel anders.
Richelle had voor mij hotdogs gehaald maar heb niks gegeten.
Heb gedoucht en ben in bed gaan liggen.
Tijdens het douchen haalde 1 van de meiden de schakelaar op de gang voor de grap op en had ik dus geen water..
eenmaal terug in me bed heb ik een filmpje aangezet en ben ik die gaan kijken.
2 meiden gingen stappen in Sheffield en de andere gingen naar de pub aan de overkant.
Richelle dacht dat ik nog wakker was en kwam vrij luidruchtig de kamer binnen toen ik net in slaap was gevallen. en liep later weer weg.
Toen ze even later de kamer weer binnen kwam schrok ze van mij omdat ik tegen haar begon te praten haha.
Daarna ben ik lekker gaan slapen