De heen reis en aankomst - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu De heen reis en aankomst - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Bijhouwer - WaarBenJij.nu

De heen reis en aankomst

Door: Anoeska Bijhouwer

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

30 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Vandaag is het dan zo ver we vliegen naar engeland!
Ik schrok om 4:45 wakker en dacht om 5:30 moeten we de deur uit!!
Me koffers stonden gelukkig beneden al klaar.

Nadat ik me had aangekleed, had gegeten en me medicijnen had ingenomen begon het afscheid nemen.
Het afscheid thuis viel me wel zwaar vooral van me trouwe viervoeter.

5:30 Zijn we dan vertrokken. In Akersloot me moeder opgehaald.
Me zusje hoorde me en kwam nog even beneden om me een kus en een knuffel te brengen. En toen zijn we vertrokken naar Schiphol.
Aangekomen op Schiphol was het nog een heel zoekwerk om elkaar te vinden. Het was mijn eerste keer vliegen en dus ook de eerste keer Schiphol en Schiphol is best wel groot. Nadat ik Richelle eindelijk had gevonden zijn we naar de incheck gegaan. Natuurlijk stonden we eerst bij de verkeerde en werden we ergens anders heen gestuurd. Dat was ook niet niet goed. Uiteindelijk zijn we bij de goede gekomen. Afscheid genomen van de mensen die mee waren. en toen de rij ingestapt op onze ruimbagage af te geven. Nadat we onze ruimbagage kwijt waren zijn we naar de meiden gelopen die er al stonden en frank (de begeleider). We zijn daar nog wat gaan eten en om 8:30 gingen we boarden. en om 9:40 was het dan zo ver. We vertrokken! Ik was wel zenuwachtig.. Richelle zat naast me en vertelde me wat er ging gebeuren. We hadden de grootste lol in het vliegtuig vooral met het landen omdat de man die voor zat te slapen enorm schrok met de landing. Toen we geland waren in Manchester hebben we geld gepind en hebben we een trein kaartje gehaald. de treinreis duurde wel erg lang. 1,5 uur. Toen we bij Meadowhall waren aangekomen hebben we daar een buskaart gehaald en internet. en daarna hebben we 2 taxi genomen naar ons verblijf. Bij de deur stond sharon ons al op te wachten. We werden gelijk mee naar boven genomen. Zetten onze bagage in de gang en werden meegenomen naar een kamer waar de lunch klaar stond. Sharon legde ons dingen uit en toen we klaar waren kregen we een rondleiding. Daarna zijn we onze kamers gaan uitzoeken. Slaap samen met richelle op 1 kamer en hebben het onwijs gezellig!
We zijn ook gelijk onze spullen gaan uitpakken, boodschappen gedaan en daarna zijn we met z'n alle in het hotel even verderop in de straat gaan eten.

Toen we weer thuis waren zijn we allemaal naar onze kamers gegaan. De meeste gingen gelijk skype met vrienden en familie en daarna zijn we gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Anoeska

Ik ben Anoeska Bijhouwer, ik ben 22 jaar oud. Ben met 6 meiden voor 11 weken in Engeland. Stage lopen en veel lol maken. Hier hou ik me avonturen bij. Vragen? Stel ze gerust

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 5961

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: